СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
+17
beregnoy2000
tut63
chumakmike82
Валерій Колесніков
bondarenkoa348@gmail.com
Evgenia1403
Elena_Burdun
rapach
skibina_lena
Шиняєва Олена
matveeva75
Galina
Kramarenko
Victor_Burdun
Nataliia Girenko
Andrii1980
Admin
21 користувачів
Сторінка 1 з 2
Сторінка 1 з 2 • 1, 2
СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Секція 2.
Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
До питання про демократизацію освітнього процесу на уроках трудового навчання.
Вовк Надія Валентинівна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
До питання про демократизацію освітнього процесу на уроках трудового навчання
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
«ВИКОРИСТАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ»
Кононенко Андрій Геннадійович,
к.п.н., завідувач науково-організаційного відділу
Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.
Сучасне суспільство характеризується високим рівнем інформатизації, стрімким проникненням інформаційних технологій в усі сфери життєдіяльності людини. Особливого впливу інформаційних технологій зазнає галузь освіти. Наразі традиційні методи навчання не можуть забезпечити належну якість знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів та високий рівень професійної компетентності студентів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Тому перед педагогічними, науково-педагогічними працівниками усіх типів закладів освіти стоїть першочергове завдання пошуку таких форм і методів організації навчальної діяльності, які б забезпечували комфортні умови навчання, стимулювали студентів до процесу засвоєння нових знань, активізували їх розумову діяльність.
Відомо, що на сьогоднішній день основним джерелом інформації є мережа Інтернет. Викладач перестав бути монополістом знань. Багато інформації учні заходять самостійно серед мільярдів web-сторінок. При цьому упровадження ІКТ-технологій максимально удосконалює освітній процес, пристосовує його до потреб молоді, забезпечує стабільне працевлаштування учнів закладів ЗВО, професійної (професійно-технічної) освіти.
Доречно зауважити, що важливу роль у формуванні компетентного фахівця відіграє SMART-освіта. Як зауважують А. Єрмошенко та Л. Єрмошенко, SMART-освіта – це навчання в інтерактивному освітньому просторі за допомогою світового контенту, який знаходиться у вільному доступі [1]. Водночас науковці звертають увагу, що головним у цьому процесі є максимальна доступність знань.
Загалом SMART-технології передбачають:
S (Self Directed) – забезпечення можливостей для самостійного визначення, що саме вивчати, та ефективної організації самостійного навчання;
M (Motivated) – мотивування активної пізнавальної діяльності;
A (Adaptive) – адаптування методів, місця та часу навчання для конкретного суб’єкта, який бажає придбати освітні послуги;
R (Resource Free) – забезпечення вільного доступу до освітніх ресурсів;
T (Technology Embedded) – перманентне забезпечення процесу навчання сучасними технологіями [2].
Різновидом інтерактивного простору є науковий портал Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, який забезпечує надання освітніх послуг у вигляді навчальної інформації, лабораторних практикумів, методичних рекомендацій. Як приклад наведемо опис основних компонентів порталу mechanic.profua.info для підготовки майбутніх техніків - механіків з ремонту автомобільного транспорту (табл. 1)
Таблиця 1 Стислий опис основних компонентів порталу для підготовки майбутніх техніків - механіків з ремонту автомобільного транспорту
Орієнтований.Дає змогу безпосередньо зосередитися на з’ясуванні поставленого виробничого питання. Пропонує декілька варіантів розв’язання.
Змістовний. Дає ґрунтовні знання з усіх навчальних тем, які структуровані за наступним принципом «устрій вузла або агрегату – проблеми, що виникають у процесі роботи – діагностика стану – ремонт – тезарій з додатковою інформацією».
Діяльнісно-стимулюючий. Самостійне знаходження навчальної інформації, її практичне застосування, порівняння методів, способів ремонту автомобіля. Прагнення вдалого кінцевого результату.
Контролюючий .Виконання тестових завдань та практичних робіт під час реалізації поставлених завдань. Зворотній зв’язок з викладачем, який виконує настановну функцію.
Загалом використання SMART-технологій у процесі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників є необхідною умовою удосконалення сучасного освітнього процесу. Така технологія спрощує процес навчання, робить його ефективним, контрольованим, стимулює особистісний розвиток учнів та подальше їхнє професійне зростання.
Список використаних джерел:
1. Єрмошенко А. Досвід Південної Кореї із запровадження smart-освіти [Електронний ресурс] / А. Єрмошенко // Smart- освіта: ресурси та перспективи : матеріали міжнар. наук.-метод. конф. (Київ, 16–17 жовтня 2014 р.) : тези доповідей. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – 350 с.
2. Рогульська О., Тарасова О. Використання SMART-технологій у освітньому процесі вітчизняної вищої школи [Електронний ресурс] / О. Рогульська, О. Тарасова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : Зб. наук. пр. – Випуск 47 / редкол. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – 323 с.
Відомо, що на сьогоднішній день основним джерелом інформації є мережа Інтернет. Викладач перестав бути монополістом знань. Багато інформації учні заходять самостійно серед мільярдів web-сторінок. При цьому упровадження ІКТ-технологій максимально удосконалює освітній процес, пристосовує його до потреб молоді, забезпечує стабільне працевлаштування учнів закладів ЗВО, професійної (професійно-технічної) освіти.
Доречно зауважити, що важливу роль у формуванні компетентного фахівця відіграє SMART-освіта. Як зауважують А. Єрмошенко та Л. Єрмошенко, SMART-освіта – це навчання в інтерактивному освітньому просторі за допомогою світового контенту, який знаходиться у вільному доступі [1]. Водночас науковці звертають увагу, що головним у цьому процесі є максимальна доступність знань.
Загалом SMART-технології передбачають:
S (Self Directed) – забезпечення можливостей для самостійного визначення, що саме вивчати, та ефективної організації самостійного навчання;
M (Motivated) – мотивування активної пізнавальної діяльності;
A (Adaptive) – адаптування методів, місця та часу навчання для конкретного суб’єкта, який бажає придбати освітні послуги;
R (Resource Free) – забезпечення вільного доступу до освітніх ресурсів;
T (Technology Embedded) – перманентне забезпечення процесу навчання сучасними технологіями [2].
Різновидом інтерактивного простору є науковий портал Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, який забезпечує надання освітніх послуг у вигляді навчальної інформації, лабораторних практикумів, методичних рекомендацій. Як приклад наведемо опис основних компонентів порталу mechanic.profua.info для підготовки майбутніх техніків - механіків з ремонту автомобільного транспорту (табл. 1)
Таблиця 1 Стислий опис основних компонентів порталу для підготовки майбутніх техніків - механіків з ремонту автомобільного транспорту
Орієнтований.Дає змогу безпосередньо зосередитися на з’ясуванні поставленого виробничого питання. Пропонує декілька варіантів розв’язання.
Змістовний. Дає ґрунтовні знання з усіх навчальних тем, які структуровані за наступним принципом «устрій вузла або агрегату – проблеми, що виникають у процесі роботи – діагностика стану – ремонт – тезарій з додатковою інформацією».
Діяльнісно-стимулюючий. Самостійне знаходження навчальної інформації, її практичне застосування, порівняння методів, способів ремонту автомобіля. Прагнення вдалого кінцевого результату.
Контролюючий .Виконання тестових завдань та практичних робіт під час реалізації поставлених завдань. Зворотній зв’язок з викладачем, який виконує настановну функцію.
Загалом використання SMART-технологій у процесі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників є необхідною умовою удосконалення сучасного освітнього процесу. Така технологія спрощує процес навчання, робить його ефективним, контрольованим, стимулює особистісний розвиток учнів та подальше їхнє професійне зростання.
Список використаних джерел:
1. Єрмошенко А. Досвід Південної Кореї із запровадження smart-освіти [Електронний ресурс] / А. Єрмошенко // Smart- освіта: ресурси та перспективи : матеріали міжнар. наук.-метод. конф. (Київ, 16–17 жовтня 2014 р.) : тези доповідей. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – 350 с.
2. Рогульська О., Тарасова О. Використання SMART-технологій у освітньому процесі вітчизняної вищої школи [Електронний ресурс] / О. Рогульська, О. Тарасова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : Зб. наук. пр. – Випуск 47 / редкол. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – 323 с.
Останній раз редагувалося: Andrii1980 (Ср Квіт 15, 2020 3:27 pm), всього регувалося 4 раз(-и)
Andrii1980- Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 12.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Бадер С. О.,
кандидат педагогічних наук,
доцент, завідувач кафедри
дошкільної та початкової освіти,
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
кандидат педагогічних наук,
доцент, завідувач кафедри
дошкільної та початкової освіти,
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
Інноваційні технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки
Останній раз редагувалося: Admin (Вт Квіт 14, 2020 2:27 am), всього регувалося 1 раз(-и)
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Клясен Наталія Леонідівна
к.п.н., старший науковий співробітник
відділу проектної діяльності
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України
к.п.н., старший науковий співробітник
відділу проектної діяльності
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Завдання, які стоять перед педагогічними працівниками, постійно ускладнюються, вимагають впевненості у собі, вміння високопрофесійного ведення діалогу з аудиторією, творчого підходу до вирішення проблем. Педагоги у процесі підвищення кваліфікації мають отримувати не лише нову інформацію щодо розв’язання актуальних проблем педагогічної практики, а насамперед, набувати досвіду практичної роботи, відпрацьовувати нові моделі навчання та виховання учнів, переосмислювати і формувати власну стратегію професійного розвитку.
Ми погоджуємось із думкою учених, що результатом науково-методичного супроводу професійного розвитку керівних і педагогічних кадрів є не тільки підвищення рівня професійних компетенцій, а й оновлення освітньої практики, вирішення завдань модернізації освіти. Серед функцій науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів визначимо навчальну, сервісну, адаптаційну, дорадницьку, експертну, модераційну, акмеологічну, коучингову, компенсаторну, фасилітаційну, коригувальнорефлексійну тощо.
Отже, місією методичних служб в сучасних умовах є здійснення сервісного обслуговування інноваційних процесів, а саме, допомога педагогам і педагогічним колективам у переході на новий рівень діяльності, який задовольнив би сучасні потреби. Основне завдання ми вбачаємо у побудові нової гнучкої моделі регіонального методичного сервісу, яка оперативно і своєчасно реагувала б на потреби суб’єктів педагогічної діяльності.
Поняття «сервіс» включає в себе системно цілеспрямовані, технологічно перевірені процеси обслуговування, що базуються на професійному підґрунті. В основі реалізації методичного сервісу лежить створення системи методичних послуг та організація процесу обслуговування освітніх запитів педагогічної громади. Науково-методичне (методичне) сервісне обслуговування розглядається, як:
- діяльність фахівців із задоволення інформаційно-освітніх потреб у зростанні професійної кваліфікації педагога та дефіциту його професійної компетенції;
- результат безпосередньої взаємодії суб’єктів освітньої системи з методистами, а також особистої науково-методичної діяльності із задоволення потреб їхньої професійної кваліфікації (Литвиненко & Клясен, 2018).
За такої підтримки педагог проектує індивідуальну програму професійного розвитку, тобто розробляє індивідуальний маршрут професійного самовдосконалення. На думку чи не найбільш відомого фахівця у галузі освіти дорослих Малкома Ноулса, дорослі ставляться до навчання як до процесу вирішення завдань і краще навчаються тоді, коли розуміють, що саме їм потрібно знати. Тому важливо, щоб самоосвіта та методична робота не нав’язувались учителеві ззовні, а зростали із його професійного інтересу.
Сучасні науковці виділяють такі види методичних послуг: інформаційні (ресурсне забезпечення, взаємодії педагога та методиста); навчально-методичні (сприяння педагогам в освоєнні нових освітніх технологій, форм організації освітнього процесу, навчально-методичних комплектів); науково-методичні (представлення пакета ефективних технологій навчання і виховання, патронаж експериментальної діяльності); організаційно-методичні (визначення основних напрямів, удосконалення методик і технологій); експертно-аналітичні (система моніторингу якості освітніх результатів); соціально-психологічна та правова підтримка (психолого-педагогічний супровід професійної діяльності, профілактика професійних конфліктів, збагачення соціального досвіду дорослих і дітей); ресурсне забезпечення (Литвиненко, 2013).
Практика діяльності методичного кабінету представлена у посібнику «Нова школа у нових громадах. Посібник з ефективного управління освітою в об’єднаних територіальних громадах» (2017 р.) Освітянські послуги, які надає Р(М)МК(Ц) як сервісний центр, сучасна наука поділяє за напрямами:
1) науково-методичний - представлення пакета ефективних технологій навчання та виховання; координація методичної діяльності з ОІППО; організація та навчально-методичне забезпечення діяльності соціально-психологічної служби закладів освіти; організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних, керівних кадрів;
2) експертний - експертиза результатів моніторингових досліджень; аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпечення освітнього процесу педагогічними кадрами; експертна оцінка якості та результативності діяльності педагогічних працівників;
3) моніторинговий - проведення моніторингових досліджень результатів освітньої діяльності закладів; вивчення стану та результатів викладання предметів і курсів регіонального компонентів базового навчального плану та спеціальних дисциплін, аналіз організації освітнього процесу та методичної роботи в закладах освіти у відповідності до державних освітніх стандартів,
4) консалтинговий – пошук та систематизація інноваційних технологій; підготовка педагогічних працівників до роботи в інноваційному режимі; навчально-методичне консультування педагогічних і керівних кадрів освіти району (міста); участь в організації діяльності експериментальних педагогічних майданчиків, творчих груп тощо; виявлення, апробація та впровадження в практику перспективного передового педагогічного досвіду, освітніх технологій; навчально-методичне консультування та координація діяльності.
5) маркетинговий сервіс - визначення освітніх запитів педагогів, учнів, їх прогнозування; організація та проведення представницьких педагогічних заходів: педагогічних виставок, творчих звітів, конкурсів, науково-практичних конференцій тощо; проведення інформаційно-довідкової роботи, створення картотек, банків педагогічної інформації; співпраця із ЗМІ.
Отже, одним із значних управлінських повноважень, які отримали органи місцевого самоврядування ОТГ є право на формування власної ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення громад. Зважаючи на великий соціальний запит щодо надання якісного сервісного обслуговування та враховуючи значний обсяг видатків бюджету ОТГ на їх забезпечення, вирішення цього питання потребує першочергових, збалансованих фінансових заходів для органів місцевого самоврядування ОТГ. Такі кроки мають бути поєднанні з належним самоврядуванням у середині громад, закладів освіти та забезпеченням ними сприятливого освітнього середовища та відповідних якісних сервісних послуг.
Список використаної літератури
1. Клясен Н., Литвиненко Г., Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах територіальних громад // Нова педагогічна думка :науково-методичний журнал. - Рівне : РОІППО. - 2018. - №2 (94)2, С. 22-24. 2. Литвиненко Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. М. Литвиненко // Післядипломна освіта в Україні. – 2013. – № 1 (22). – С. 51–54. 3. Нова школа у нових громадах : посіб. з ефективного управління освітою в об’єднаних територіальних громадах / А. Сеїтосманов, О. Фасоля, В. Мархлєвскі. — Київ, 2017. — 128 с.
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСАХ
Тетяна Владиславівна Прохорова,
студентка 1 курсу магістратури
спеціальності «Середня освіта. Трудове
навчання та технології»
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
Валерій Олександрович Колесніков,
к.т.н., доцент кафедри
«технологій виробництва та
професійної освіти»,
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
студентка 1 курсу магістратури
спеціальності «Середня освіта. Трудове
навчання та технології»
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
Валерій Олександрович Колесніков,
к.т.н., доцент кафедри
«технологій виробництва та
професійної освіти»,
ДЗ «Луганський національний
університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСАХ
Сьогодні за допомогою машини людина може справлятися із завданнями, які раніше вважалися практично нерозв'язними. Одночасно з цим ми починаємо захлинатися в кількості одержуваної інформації. За останні два роки було створено більше даних, ніж за попередні тринадцять років. Зараз з'явилася проблема у швидкій обробці великої кількості інформації. Тому з'явилися технології Big Data - «Великі дані», що дозволяють працювати з величезним масивом даних одночасно.
З розвитком комп'ютерних технологій змінювався зміст, вкладений в поняття інформаційної системи. Сучасна інформаційна система — це набір інформаційних технологій, спрямованих на підтримку життєвого циклу інформації та включає три основні процеси: обробку даних, управління інформацією та управління знаннями. В умовах різкого збільшення обсягів інформації перехід до роботи зі знаннями на основі штучного інтелекту є, цілком ймовірно, єдиною альтернативою інформаційного суспільства.
Метою даної роботи є аналіз та систематизація інформації, що стосується технологій Big Data та штучного інтелекту, а також прогнозування розвитку цих технологій у найближчому майбутньому.
Терміном Big Data ("великі дані") окреслюють групу технологій та методів, за допомогою яких аналізують та обробляють величезну кількість даних, як структурованих так і неструктурованих, для отримання якісно нових знань. Якщо підсумувати, то це інформація, що не піддається обробці класичними способами через її величезний об'єм.
Уперше термін Big Data з’явився у 2008 році. Його ввів редактор журналу Nature Кліффорд Лінч. Це поняття використовували в спецвипуску видання, яке присвятили активному росту обсягів інформації у всьому світі.
Дані зі всіх наших пристроїв — комп'ютерів, планшетів та смартфонів — постійно збираються та передаються в мережу, та насправді це лише початок процесу. Незабаром вся інформація буде потрапляти онлайн навіть з таких пристроїв, як годинники, телевізори, датчики в розумних будинках, авто, обладнання на виробництві та з безлічі інших девайсів. Крім того, ми самостійно продукуємо гігабайти інформації, коли спілкуємося з друзями в соцмережах, робимо покупки онлайн, користуємося пошуком, та навіть коли звантажуємо музику чи додатки.
Великі обсяги інформації самі по собі не мають сенсу для людини. Щоб їх застосувати для досягнення будь-якої мети, дані необхідно проаналізувати. Для обробки відомостей використовують різні інструменти, перелік яких постійно оновлюється.
Серед них виокремлюють такі техніки та методики:
- сlassification – для передбачення поведінки споживачів у певному сегменті ринку;
- сluster analysis – для класифікації об’єктів за групами завдяки виявленню їхніх спільних ознак;
- сrowdsourcing – для збору інформації з великої кількості джерел;
- data mining – для виявлення раніше невідомих і корисних відомостей, які стануть у пригоді для прийняття рішень у різних сферах;
- machine learning – створення нейронних мереж, які самонавчаються, а також якісно і швидко обробляють інформацію;
- signal processing – для розпізнавання сигналів на тлі шуму і їхнього подальшого аналізу;
- змішання й інтеграція – для переведення даних у єдиний формат (наприклад, перетворення аудіо- та відеофайлів на текст);
- unsupervised learning – для виявлення прихованих функціональних взаємозв’язків у даних;
- візуалізація – для презентування результатів аналізу у вигляді діаграм і анімації.
Сьогодні Big Data допомагають вирішувати різні завдання в багатьох сферах, серед них: ритейл, медицина, фінанси, промисловість, енергетика, туризм, екологія, розваги. Завдяки обробці та аналізу великого масиву даних представники влади, бізнесу, науки, розробники та інші зацікавлені особи покращують якість товарів і послуг, розвивають бізнес.
В Україні великі дані використовують мобільні оператори. Вони аналізують інформацію про те, як переміщаються їхні абоненти. Це допомагає вирішувати різні завдання. Наприклад, технології Big Data дають змогу визначати, якими шляхами частіше їздять українці. На основі отриманих відомостей виділяють автомагістралі, які потребують ремонту передусім.
Широке застосування Big Data знайшли в галузі ритейлу. Вони допомагають компаніям знаходити території з їхньою цільовою аудиторією і визначати, де існує необхідність у нових магазинах. Такий підхід використовують Vodafone (Україна), мережі «АТБ-Маркет», «Сільпо» тощо.
Які ризики може мати використання Big Data?
Попри величезні можливості цієї технології ми маємо розповісти про проблеми, які з'являються з розповсюдженням використання Big Data.
Персональні дані та їхня недоторканість. Big Data збирає неймовірну кількість інформації, що стосується нашого приватного життя, яку ми б воліли зберігати в таємниці. Тому резонно постає питання балансу між тим, чим ми готові ділитися, та тим, наскільки комфортнішим може стати наше життя завдяки відкритості. Великі корпорації можуть маніпулювати цими даними роблячи нас певною мірою своїми заручниками. Хорошим прикладом цього є науково-фантастичний фільм "Сфера", в якому підіймаються подібні питання.
Безпека. Навіть якщо припустити, що Big Data буде використовуватися лише в шляхетних цілях, немає ніякої гарантії, що персональні дані зможуть бути надійно захищені від зловмисників та хакерів.
Дискримінація. Коли все відомо завдяки Big Data, окремі люди можуть обмежуватися наприклад в доступі до банківських кредитів через можливу недостатню надійність, або переплачувати за медстрахування через можливості певних захворювань пов'язаних зі схильністю до генетичних хвороб, або через несприятливі умови проживання в певних місцевостях. Або навіть державні структури та приватні компанії захочуть обмежити нас в доступі до певних сервісів та ресурсів. Більшість із технологіями Big Data об’єднує штучний інтелект. Майбутнє за рішеннями, які використовують сучасні підходи та інструменти роботи з даними є Big Data та штучний інтелект.
Практичне застосування інтелектуальних систем розпочалось з розробки програми для вирішення математичних завдань, доказу теорем, шахових ігор. Наразі багато первинних ідей штучного інтелекту реалізовано в спеціальних технологіях, які ввійшли в наше повсякденне життя і сприймаються як належне, пройшовши декілька стадій модернізації та ставши «схожими» на людей не лише «інтелектуально», але й за зовнішніми параметрами.
Одним із самих сучасних, самих цікавих, самих неоднозначних напрямів розвитку інформатики як науки є штучний інтелект.
Людство всю історію свого існування цікавилося здатністю людини думати, мислити. І до нинішнього часу так і не розібралося до кінця, як людина мислить, у чому саме полягає процес мислення. Але фантасти та вчені вже досить давно задумувалися про створення машини, яка була б подібна до людини не лише зовні, а й думала, як людина.
Штучний інтелект (англ. artificial intelligence) — це область інформатики, яка займається розробкою інтелектуальних комп’ютерних систем, інтелектуальних комп’ютерних програм, які імітують роботу людського розуму.
Такі інтелектуальні системи повинні виконувати творчі функції, мисленнєві операції, які традиційно вважаються прерогативою людини, — розуміння мови, уміння навчатися, здатність міркувати, робити висновки та передбачати, розв'язувати проблеми тощо.
Штучний інтелект різниться з людським: він не втомлюється, на нього не впливають емоції й він здатний обробляти величезну кількість інформації за нетривалий час. Саме ці переваги роблять ШI-рішення ефективними у низці галузей. У яких же з них ШІ проявив себе найкраще і чому?
Штучний інтелект не замінює людини, а істотно полегшує їй життя в сучасному світі, де важлива швидкість обробки інформації і те, наскільки ефективно розподілені ресурси (час, фінанси, матеріальні цінності).
Впровадження технологій штучного інтелекту в різноманітні сфери життя здатне якісно змінити їх і сприяти підвищенню результативності будь-якої діяльності.
В даній роботі на основі Інтернет – джерел, наголошено акцент на тому, що в найближчі роки завдяки розвитку технологій Big Data та штучного інтелекту весь процес отримання інформації дозволять працювати з величезним масивом даних одночасно.
Результатом досліджень є наведення методів аналізу великих даних та переваги технологій. Наведено різні області, де застосовуються Big Data та штучного інтелекту (наприклад, техніка, медицина та інше). Також виявлено які ризики може мати використання Big Data та які перспективи відкриває штучний інтелект для людства.
Список використаної літератури
1. Балабанов О. Комп'ютерний інтелект: можливості і реальність //Вісник Національної Академії наук України. – 1997. – № 9-10. – C. 16-21. 2. Міщенко Н. Штучний інтелект-виклик часу //Науковий світ. - 2006. - № 10. - C. 12-13. 3. Нікольський, Ю. В. Системи штучного інтелекту [Текст] / Ю. В. Нікольський. – Л.: Магнолія, 2010. 4. Швирков, О. І. Проблема штучного інтелекту і людиновимірність штучних інтелектуальних систем: дис. канд. філос. наук: 09.00.09 / О. І. Швирков. – Житомир, 2006. – 170 с. 5. Шевченко, А. І. Світові тенденції та практичні досягнення у проблемі штучного інтелекту [Текст] / А. І. Шевченко // Стан та перспективи розвитку інформатики в Україні. – К.: Наукова думка, 2010. – С. 561 – 572.
УЧАСТЬ У WORLDSKILLS UKRAINE ЯК КРОК ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Чесноков Олексій Вікторович
д.т.н., професор кафедри, кафедра
технологій виробництва і професійної освіти
ДЗ «Луганський національний університет
імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
д.т.н., професор кафедри, кафедра
технологій виробництва і професійної освіти
ДЗ «Луганський національний університет
імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна
УЧАСТЬ У WORLDSKILLS UKRAINE ЯК КРОК ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
WorldSkills Ukraine наймасштабніші змагання з робітничих професій, що проводяться для учнів, студентів та молодих працівників. Вперше конкурс WorldSkills Ukraine було проведено в 2016 році. З того часу, він став невід’ємною частиною української системи освіти та молодіжного життя. Для України це дуже важливо, адже Worldskills допомагає не тільки впровадженню кращих міжнародних практик у навчання та державно-приватне партнерство, а й сприяє підвищенню профорієнтації молоді, престижності робітничих професій та професійної освіти [http://www.worldskillsukraine.org/].
Головним фактором скорочення молодих робітників на промислових підприємствах є зниження престижу робітничих професій. Місія руху WorldSkills - популяризація середньої професійної освіти в Україні. WorldSkills International [https://worldskills.org/] - міжнародна некомерційна асоціація, метою діяльності якої є підвищення статусу і стандартів професійної підготовки та кваліфікації робітників через інтеграцію кращих світових практик та професійних стандартів. Удосконалення змісту професійних освітніх програм відповідно до стандартів Worldskills, є необхідним етапом підвищення рівня підготовки фахівців. Незважаючи на те, що вузи готують фахівців вищої кваліфікації і керівної ланки, наявність прикладних компетенцій, за інших рівних умов, є вигідною перевагою при подальшому працевлаштуванні. При підготовці учасників Worldskills освітнім організаціям необхідно залучати провідні підприємства регіону, за профілем компетенції. Вони здатні організувати навчально-виробничі майстерні з наданням свого обладнання, надати свою продукцію для вивчення і модернізації, залучити студентів до роботи на території своїх організацій. Виявлення позитивних сторін від участі вузу в русі Worldskills є метою дослідження.
Участь викладачів вузу в русі Worldskills дозволяє на практиці виявити різні сторони від впровадження нових освітніх технологій, визначити їх переваги. Створити системи багаторівневої підготовки, що забезпечує розробку та впровадження нових освітніх програм, затребуваних ринком праці. Однією з найважливіших точок дотику вищої школи і професійних організацій є реалізація безперервної освіти.
Для зміцнення прискореної форми навчання необхідно: формування варіативної частини навчального плану спеціальностей в коледжі з дисциплін вузу; коригування залікових одиниць і компетенцій під стандарти вузу; участь співробітників вузу в навчанні студентів коледжів. Серед поточних завдань вузу можна виділити: необхідність вдосконалення процедури моніторингу поточної і перспективної потреби робітничих кадрів та фахівців для установ регіону та організацій; важливість проведення моніторингу переліку професій та спеціальностей, необхідних для розвитку регіону; необхідність розвитку методики формування прогнозу потреби регіону в кваліфікованих фахівцях; необхідність здійснення постійного моніторингу кількості та якості підготовки випускників. Взаємодія коледжів і ВНЗ має передбачати: проведення спільних заходів; участь співробітників вузу в складі журі різних конкурсів; участь вузу в русі WorldSkills; отримання студентами вузу робітничих професій. На підставі вищевикладеного можна зробити висновки, що у ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» завершився перший етап співпраці між різними рівнями освіти - відпрацьовані траєкторії безперервної освіти. Наступний етап - це взаємозбагачення освітніх програм. Студенти ВНЗ істотно підвищать свою кваліфікацію, якщо придбають прикладні навички кваліфікованих робітників і фахівців середньої ланки. У свою чергу випускники коледжів повинні розуміти тип перспективних завдань, які будуть стояти перед ними при подальшому навчанні у вузі. Також це підвищить рівень їх відповідальності у трудовій діяльності. Аналіз світової практики показує, яке значний вплив має рівень і якість освіти на зростання продуктивності праці. Наукові і технічні знання слід розглядати як фундамент науково-технічного творчого прогресу. Інвестиції в освіту, в знання людей виступають активаторами успішного розвитку самих корпорацій, які здійснюють такі інновації.
Перша реакція вузу на необхідність участі в русі WorldSkills - настороженість, адже вуз не займається підготовкою фахівців з робітничих професій, а викладачі не достатньо володіють відповідними прикладними навичками. Але такий реакція була тільки на початку. Співробітники вузу беруть участь в підготовці конкурсантів і в якості експертів на чемпіонатах професійної майстерності WorldSkills. Кандидатури експертів по кожній компетенції відбираються не просто відповідні тематичним профілем викладача, а дійсно володіють основними видами робіт. Міжнародні стандарти WorldSkills сприяють формуванню експертних спільнот по всьому світу і розробці стандартів за професіями, затребуваним і прогнозованим. До завдань експертів входить максимально об'єктивне суддівство, що дозволило б виявити найсильніших учасників і загальний рівень підготовки в коледжах. Первинними завданнями перед експертами є: отримання досвіду суддівства на регіональних чемпіонатах, підтвердження своєї кваліфікації в компетенції, проходження навчання з метою подальшої сертифікації; брати активну участь в опрацюванні регламентуючих документів чемпіонату WorldSkills. Головним структурним елементом формування досвіду професійної діяльності учнів виступають способи організації навчальної та професійної діяльності. Завдяки участі в русі WorldSkills можна провести пошук нових методів і форм професійної підготовки як студентів, так і викладачів, а також роботодавців, соціальних партнерів.
Участь і організація таких заходів забезпечує навчальні заклади та учасників процесу незаперечними перевагами. По-перше, при підготовці технічного опису, конкурсного завдання, критеріїв оцінок, схем робочих місць експертам доводиться проаналізувати великий обсяг матеріалу, що певним чином впливає на підвищення їх професійного рівня. По-друге, студент змушений аналізувати порядок виконання завдання, вибирати найбільш ефективні способи досягнення мети, отримує професійні навички з виконання операцій, розвиває професійну самостійність, просочується змагальним духом, азартом і формує досвід творчої діяльності. Все перераховане підвищує професійний рівень студентів і викладачів.
Щорічно організовуються регіональні і національні змагання, за результатами яких кращі молоді фахівці потрапляють в розширений склад збірної WorldSkills. Які пройшли відбір учасники починають займатися з тренерами індивідуально, окремо розбираючи кожен аспект з оціночного листа. Для проведення тренувань в умовах, максимально близьким до змагальних. Участь студентів вузу в русі WorldSkills орієнтоване на досягнення наступних завдань: розвиток творчих, креативних здібностей студентів, вміння орієнтуватися в потоці інформації; підвищення рівня мотивації учнів до професійного саморозвитку та особистісного росту; популяризація робітничих професій, зміцнення в суспільстві шанобливого ставлення до людини праці. Сьогодні важко переоцінити роль конкурсного руху, яке розглядається як позаурочна діяльність учнів, має велике освітнє значення і сприяє виконанню ряду важливих завдань: виявляє обдарованих учнів та інженерно-педагогічних працівників, створює умови для обміну досвідом, сприяє популяризації робітничих професій та спеціальностей, стимулює мотивацію саморозвитку, особистісний та професійний ріст. Конкурси за професіями та спеціальностями давно набули популярності і проводяться регулярно. Головне, що їх мета не обмежена лише популяризацією професій, обміном досвідом, а має більш широкий масштаб. Спільно проводяться конкурси професійної майстерності стають справжнім святом професіоналізму, сприяють підвищенню якості навчання, обміну передовим досвідом та впровадження сучасних технологій, є прекрасним стимулом для саморозвитку особистості і сприяють формуванню основ творчо-конструкторської діяльності учнів.
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Дякую за посилання на сайт! Ознайомимся.
Nataliia Girenko- Кількість повідомлень : 15
Дата реєстрації : 12.04.2020
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСАХ
Дуже цікавий матеріал! Дослідження штучного інтелекту зараз відбувається шаленими темпами. Головне щоб штучний інтелект допомагав людству вирішувати складні питання, а не використовувався шахраями. Автору бажаю подальших успіхів у дослідженні!
Victor_Burdun- Кількість повідомлень : 24
Дата реєстрації : 01.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Доброго ранку! Дуже цікаві доповіді. Особливо сподобалась тема про штучний інтелект.
Kramarenko- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Всім доброго ранку, тема про штучний інтелект дійсно цікава.
Galina- Кількість повідомлень : 14
Дата реєстрації : 10.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
https://conference.forumotion.me/t3-topic#66
Дуже цікаво!
Дуже цікаво!
matveeva75- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки
Цікавий та змістовний матеріал
Шиняєва Олена- Кількість повідомлень : 3
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
УЧАСТЬ У WORLDSKILLS UKRAINE ЯК КРОК ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Цікавий матеріал, в якому освітлені важливі питання, адже Worldskills допомагає не тільки впровадженню кращих міжнародних практик у навчання та державно-приватне партнерство, а й сприяє підвищенню профорієнтації молоді, престижності робітничих професій та професійної освіти
Цікавий матеріал, в якому освітлені важливі питання, адже Worldskills допомагає не тільки впровадженню кращих міжнародних практик у навчання та державно-приватне партнерство, а й сприяє підвищенню профорієнтації молоді, престижності робітничих професій та професійної освіти
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Цікавий та змістовний матеріал про штучний інтелект
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Я вважаю ця інформація дуже цікава та змістова
rapach- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
В Україні вже існують громади, в яких методичні центри дійсно відіграють провідну роль в розвитку освіти громади, і вчителі дають дуже позитивні відгуки про роботу таких центрів.
Elena_Burdun- Кількість повідомлень : 3
Дата реєстрації : 14.04.2020
ОСВІТНІ КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ
Хоменко В.В,
науковий співробітник відділу проектної діяльності
ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” МОН України
науковий співробітник відділу проектної діяльності
ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” МОН України
ОСВІТНІ КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ
Наталя Василенко, Юрій Федорченко, Світлана Коржик та інші дослідники сучасного стану освітнього консалтингу, відмічають, що він має ряд особливостей, зумовлених специфікою даних послуг. З одного боку, самі освітні структури надають послуги консалтингового характеру різним організаціям і групам населення, з іншого – ці структури й окремі працівники освітньої сфери можуть бути потенційними споживачами консалтингу в сферах професійного зростання і особистісного розвитку, ресурсного забезпечення навчального процесу та наукових досліджень, позиціонування на ринку освітніх послуг тощо.
Користуючись методами аналізу, порівняння та абстрагування практики консалтингової діяльності, до числа освітніх структур, які займаються консалтингом, можна віднести: заклади вищої освіти, науково-освітні центри, агентства тощо. Ці інституції надають такі види консалтингових послуг:
допомога в розробці стратегій розвитку шкіл, коледжів, закладів вищої освіти крізь призму корпоративного, та індивідуально-групового консультування або навчання;
здійснення інноваційних розробок в галузі едукації дітей та дорослих за умов державного та контрактного замовлень;
проведення різних видів діагностики і локальних соціально-педагогічних досліджень для науково-методичних центрів, інститутів освіти інноваційного типу та експериментальних майданчиків з метою узагальнення досвіду роботи та визначення потенційно перспективних напрямків розвитку;
узагальнення результатів дослідної та експериментальної роботи в галузі освіти, включаючи корпоративне навчання і дистанційні технології;
психолого-педагогічний аудит і незалежна гуманітарна експертиза методико-технологічних засобів навчання;
інформаційна підтримка в оформленні ґрантових заявок у науково-освітній галузі;
допомога учням різного віку (або їх батькам чи опікунам) у виборі освітніх маршрутів та вирішенні труднощів, що виникають у навчально-виховному процесі;
реалізація різного роду програм підвищення кваліфікації працівників освіти включно з організацією та проведенням індивідуально-групових стажувань;
послуги з науково-методичного супроводу досліджень у різних галузях наук;
допомога в розробці видавничих проєктів, створення та перевидання наукових і науково-методичних текстів;
розробка інформаційних ресурсів;
наукова, методична та організаційна допомога в проведенні конференцій, семінарів з проблем освіти;
консультації в області освітнього і трудового законодавства;
допомога представникам національних діаспор в адаптації до умов навчання.
Як зазначає докторка економічних наук, Наталя Василенко у навчальному посібнику “Консалтинг в освіті” досліджувана галузь нині розвивається у рамках декількох змістовних напрямків:
педагогічний консалтинг;
соціально-педагогічний консалтинг;
психологічний консалтинг;
управлінський консалтинг.
Перший тип характеризується наданням професійної допомоги в організації та здійсненні процесу навчання і може містити у собі супровід дітей, підлітків і дорослих в освітньому процесі, надання консультаційної допомоги їм і членам їх сімей у виборі способів задоволення освітніх потреб, а також науково-методичний супровід професійної діяльності педагогічного персоналу.
Другий тип торкається питань інтеграції та соціалізації учнів, включаючи роботу з дітьми, що мають певні обмеження та потребують реабілітативно-адаптативних заходів. Також у межах цієї діяльності відбувається розгляд сімейний проблем та здійснюється консультування членів родини з приводу особливостей спілкування та побудови стосунків з школярами.
Соціально-педагогічна допомога сприяє підвищенню педагогічного потенціалу сім'ї, гармонізує вплив на дитину педагогів, батьків, однолітків.
Психологічне консультування включає в себе надання допомоги здобувачам освіти та їх батькам, а також іншим суб’єктам навчально-виховного процесу у сфері вирішення проблем особистісного розвитку, міжособистісних взаємин і розглядається як один з напрямків роботи психологічної служби установ та закладів освіти.
Особливим видом психологічного консультування є профорієнтація, що за визначенням Е.А. Клімова, має цілі допомоги людині, яка входить в трудове життя, правильно вирішити питання про вибір професії, а також забезпечити професійну адаптацію, виробити власний стиль.
Сенсом діяльності консультантів з питань управління є досягнення суттєвих змін в різних сторонах життєдіяльності освітньої системи або організації, іншими словами, здійснення процесу її інноваційного розвитку, що виникають у практичній діяльності установ та закладів освіти. Звернення до консалтингових послуг відбувається за умов здійснення інноваційних проєктів, розробки концепцій та стратегій розвитку закладу освіти, а також окремих завдань або напрямків його діяльності. Крім того оцінки збоку потребують ліцензування освітніх програм, акредитація або ж атестація установи, закладу освіти.
Досліджуючи вітчизняний ринок, було виявлено, що український професійний консалтинг стикається з проблемою браку адекватного запиту на послуги даного роду. Кандидат філософських наук та незалежний освітній аналітик-консультант, Юрій Федорченко навіть називає таку ситуацію “грою в бісер”, апелюючи до однойменного утопічного роману Германа Гессе. Пояснюючи свою позицію, автор стверджує, що задля самостійного існування суб’єкти освітнього консалтингу, якими є консалтингові освітні агенції або ж освітні консультанти, мусять локалізуватися у системі, де попит на послуги освітнього консалтингу вже є автоматично визначеними цією ж системою.
На жаль, в Україні ця сфера фінансується лише з ґрантових надходжень, оскільки державою не передбачено жодних асигнувань, не зважаючи на потребу реформування цієї галузі. Поза тим, феномен освітнього консалтингу не лише залишається майже повністю відсутнім в Україні, але й викликає певне несприйняття в освітянській спільноті, що пов’язане з не усвідомленням освітянською спільнотою його важливості та актуальності. До того ж, досить часто відбувається взаємозаміна та підміна понять, які стосуються освітнього консалтингу та явища стейкхолдерства, дорадництва. Однак, освітній експерт не може делегувати суб’єктивні інтереси (просувати окремі закордонні чи вітчизняні заклади вищої освіти), оскільки його ціллю є об’єктивна та неупереджена оцінка окремого питання чи проблеми.
Таким чином, зважаючи на економічну глобалізацію, професійну нестійкість та вільний рух капіталів, консалтинг у сфері освіти покликаний надати професійну орієнтовно-консультативну допомогу та виконати ряд функцій:
консультаційна – надання допомоги у вирішенні конкретних управлінських проблем, розробка пропозицій та проведення необхідних заходів, моніторинг їх реалізації;
наукова – популяризація сучасних наукових досягнень та перспектив у галузі освітнього менеджменту;
дослідницька – виявлення факторів, закономірностей та чинників, які мають безпосередній вплив на заклад освіти;
посередницька – виявлення та налагодження зв’язків із потенційними суб’єктами співпраці;
навчальна – підвищення професійної кваліфікації.
Сучасний освітній консалтинг є надзвичайно важливим елементом ринкової інфраструктури розвинених країн Європи та світу. Виходячи із реалій існування консалтингу у сфері української освіти, можемо стверджувати, що він має безпосередні зв’язки з процесами інтеграції України в європейський освітній простір, а відповідно і економічними трансформаціями, реформами у галузі приватної власності та розвитку інституту освітнього підприємництва на засадах консалтингових послуг. Однак, на жаль, вітчизняне освітнє консультування потребує виходу із посередництва та функціонування у якості самостійного гравця у системі освіти України. Це демонструє необхідність проведення наукових досліджень з питань освітнього консалтингу з подальшим застосуванням його результатів на практиці, забезпечення розробки освітніх програм для консультантів в різних галузях економіки та заходів державної підтримки даного виду діяльності.
Список використаної літератури
1. Коржик С. А. Методичний консалтинг як засіб професійного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів / С. А. Коржик. // Педагогічний пошук. – 2016. – №90. – С. 20–21. 2. Василенко Н. В. Консалтинг в образовании // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2012. – № 6. – С. 85-86;
URL: https://applied-research.ru/ru/article/view?id=2643 (дата обращения: 04.04.2020). 3. Василенко Н. В. Консалтинг в образовании [Электронный ресурс] : учебное пособие / Н. В. Василенко. - Санкт-Петербург : КультИнформПресс, 2011. - 274 с. - ISBN 978-5-8392-0308-2. - Текст : электронный. - URL: https://znanium.com/catalog/product/463073. 4. Федорченко Ю. “Гра в бісер” чи освітній консалтинг? [Електронний ресурс] / Юрій Федорченко // Освітня політика. – 2011. – Режим доступу ресурсу: http://education-ua.org/ua/articles/410-gra-v-biser-chi-osvitnij-konsalting.
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Інноваційні технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки[/quote]
"Навчаючи дитину різним видам декоративно-ужиткового мистецтва та народним ремеслам учнів на уроках трудового навчання є необхідним у формуванні національно-культурної свідомості та професійних якостей громадянина сучасної України.
Evgenia1403- Кількість повідомлень : 11
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
"Навчаючи дитину різним видам декоративно-ужиткового мистецтва та народним ремеслам учнів на уроках трудового навчання є необхідним у формуванні національно-культурної свідомості та професійних якостей громадянина сучасної України.Admin пише:Секція 2.
Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
bondarenkoa348@gmail.com- Кількість повідомлень : 19
Дата реєстрації : 10.04.2020
Вік : 28
Місцезнаходження : Листчанск
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Цікавий матеріал. Підтримую думку:Шиняєва Олена пише:Цікавий та змістовний матеріал
bondarenkoa348@gmail.com- Кількість повідомлень : 19
Дата реєстрації : 10.04.2020
Вік : 28
Місцезнаходження : Листчанск
Відгук на роботу.
Дуже цікава робота!
Валерій Колесніков- Кількість повідомлень : 33
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Інноваційні технології формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки
Тема актуальна! Якісні педагогічні кадри - це запорука успішного розвитку освіти, становлення науки, міцної економіки! Розуміння цього звязку при роботі з підготовки педагогів дозволяє чітко окреслювати основні вимоги до їх діяльності. Формування в них ціннісно-смислових орієнтацій - є з поміж інших, однією з головних!
Тема актуальна! Якісні педагогічні кадри - це запорука успішного розвитку освіти, становлення науки, міцної економіки! Розуміння цього звязку при роботі з підготовки педагогів дозволяє чітко окреслювати основні вимоги до їх діяльності. Формування в них ціннісно-смислових орієнтацій - є з поміж інших, однією з головних!
chumakmike82- Кількість повідомлень : 15
Дата реєстрації : 10.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 2. Інноваційні технології в системі сучасної освіти та науки.
Інноваційні технології поширюють впровадження в системі сучасної освіти та потребують всебічного розгляду.
tut63- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 12.04.2020
Відгук на роботу
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСАХ
Тема штучного інтелекту досить таки цікава. Вона стала відома завдяки книгам, фільмам і відеоіграм. Тут я погоджуся, завдяки штучному інтелекту, безліч речей стануть в рази простіше.
Однак тут є і зворотна сторона. Щоб штучний інтелект, мав схожість з людською думкою, йому необхідно постійно розвиватися. Інтернет буде самим кращою платформою для його розвитку, так як інформації дуже багато. Однак варто врахувати, інтелект матиме свою думку і погляди на речі, погляди напевно будуть раціональними, але не кожна людина це зрозуміє і прийме, а тому інтелект може вийти з під контролю і зробити так як він вважає правильним. Тобто будуть конфлікти думок. Звичайно можна його обмежити в чомусь, але це вже буде не повноцінний штучний інтелект - а його пародія. Тобто я хотів сказати, що нам потрібно буде бути готовим до різких і радикальних методів вирішення питань.
Робота дуже цікава. Все викладено стисло, зрозуміло і цікаво. Бажаю успіхів автору!
Тема штучного інтелекту досить таки цікава. Вона стала відома завдяки книгам, фільмам і відеоіграм. Тут я погоджуся, завдяки штучному інтелекту, безліч речей стануть в рази простіше.
Однак тут є і зворотна сторона. Щоб штучний інтелект, мав схожість з людською думкою, йому необхідно постійно розвиватися. Інтернет буде самим кращою платформою для його розвитку, так як інформації дуже багато. Однак варто врахувати, інтелект матиме свою думку і погляди на речі, погляди напевно будуть раціональними, але не кожна людина це зрозуміє і прийме, а тому інтелект може вийти з під контролю і зробити так як він вважає правильним. Тобто будуть конфлікти думок. Звичайно можна його обмежити в чомусь, але це вже буде не повноцінний штучний інтелект - а його пародія. Тобто я хотів сказати, що нам потрібно буде бути готовим до різких і радикальних методів вирішення питань.
Робота дуже цікава. Все викладено стисло, зрозуміло і цікаво. Бажаю успіхів автору!
beregnoy2000- Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 14.04.2020
Сторінка 1 з 2 • 1, 2
Схожі теми
» СЕКЦІЯ 7. Прикладне матеріалознавство та інноваційні технології в автомобільній галузі.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
» СЕКЦІЯ 10. Сучасні проблеми та інноваційні розробки харчової промисловості і ресторанного господарства.
» СЕКЦІЯ 4. Тенденції розвитку професійної освіти: стан, проблеми, перспективи.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
» СЕКЦІЯ 10. Сучасні проблеми та інноваційні розробки харчової промисловості і ресторанного господарства.
» СЕКЦІЯ 4. Тенденції розвитку професійної освіти: стан, проблеми, перспективи.
Сторінка 1 з 2
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі