СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
+18
rapach
Ганна Антошук
rostiknichay
tatiana_dubina
Grigor
Victor_Burdun
Maksim koliev20
tut63
Тетяна
matveeva75
Володимир
Валерій Колесніков
bondarenkoa348@gmail.com
Evgenia1403
KliasenN
Емілія Воронцова
Elena_Burdun
Admin
22 користувачів
Сторінка 2 з 3
Сторінка 2 з 3 • 1, 2, 3
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ
Сподобались критерії визначення рівня компетентності учителя. У цьому році переважна більшість ЗВО будуть змінювати свої навчальні плани. Необхідно буде врахувати ці критерії при формуванні планів і визначенні компетентностей сучасних вчителів.
Victor_Burdun- Кількість повідомлень : 24
Дата реєстрації : 01.04.2020
Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти
На сучасному етапі відбуваються кардинальні зміни в способах поширення та використання інформації, що зумовлюють еволюцію освітніх технологій, сприяють активному впровадженню дистанційної освіти як одного з напрямів реформування і стратегічного розвитку освітньої системи України.
tatiana_dubina- Кількість повідомлень : 3
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ
Вважаю, що визначення рівня компетентності, в більшій мірі, потрібно для претендентів на посаду учителя, ніж уже для працюючих викладачів.
Вважаю, що визначення рівня компетентності, в більшій мірі, потрібно для претендентів на посаду учителя, ніж уже для працюючих викладачів.
rostiknichay- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 10.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Цікавий і змістовний матеріал щодо візуалізації навчального матеріалу і форм її використання на практиці.
Володимир- Кількість повідомлень : 4
Дата реєстрації : 14.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дуже актуальна тема! І дуже змістовна та корисна стаття!
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую за інтерес і коментар. Я вважаю, що якщо оцінювання буде саме за результатами діяльності, то оцінювати може сам педагог. Результат або є або немає -все очевидно. Складно визначити перелік результативних критеріїв.Grigor пише:]ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ[
Самоосвіта вчителя є основною формою підвищення професійної педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи. Тільки хто і як часто буде визначати рівень компетентності вчителя?
Емілія Воронцова- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 13.04.2020
Місцезнаходження : Київ
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
За розвитком дистанційної освіти напевне майбутнє і сучасне сьогодення!
Володимир- Кількість повідомлень : 4
Дата реєстрації : 14.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕДІА МИСТЕЦТВА ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В СУЧАСНІЙ ХУДОЖНІЙ ПРАКТИЦІ.
Дуже повно розкритий творчий потенціал медіа мистецтва. Дякую за статтю.
[/quote]
Дуже повно розкритий творчий потенціал медіа мистецтва. Дякую за статтю.
[/quote]
Grigor- Кількість повідомлень : 8
Дата реєстрації : 14.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Стаття і справді дуже цікава та змістова.Дистанційне навчання е майбутнє людства.
rapach- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дуже цікавий та пізнавальний матеріал секції, на сьогоднішній день є актуальним.
bondarenkoa348@gmail.com- Кількість повідомлень : 19
Дата реєстрації : 10.04.2020
Вік : 28
Місцезнаходження : Листчанск
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Гарно розкриті всі теми цієї секції. Дуже цікавий та пізнавальний матеріал. Успіхів у подальшій роботі.
Evgenia1403- Кількість повідомлень : 11
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дуже цікавий та пізнавальний матеріал секції, на сьогоднішній день є актуальним.
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Вивчення медіа мистецтва та використання сучасної техніки тільки підвищить культурний рівень особистості та надасть зворотній звя'зок між митцем і аудиторією.
Володимир- Кількість повідомлень : 4
Дата реєстрації : 14.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую за коментар. Практичне дослідження проведено в рамках Міжнародного проекту "Новий вчитель Нової української школи". Це було як аналіз теоретичних джерел, так і практичне опитування адміністраторів освітніх закладів. Не всі компетентності можна усвідомити під час навчання. Тому це може бути використано закладами післядипломної освіти, а також організаціями неформальної освіти.rostiknichay пише:ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ
Вважаю, що визначення рівня компетентності, в більшій мірі, потрібно для претендентів на посаду учителя, ніж уже для працюючих викладачів.
Емілія Воронцова- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 13.04.2020
Місцезнаходження : Київ
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую за коментар. Думаю, що результати дослідження в рамках Мжнародного проекту "Новий вчитель Нової української школи" можна використовувати під час планування післядипломної освіти в для професійного саморозвитку.KliasenN пише:Усвідомлюючи, що справжній майстер педагогічної праці може бути сформований не тільки під час навчання у ВНЗ, але й у процесі практичної роботи. У результаті творчого самовдосконалення, уважаємо, що досвід педагогічної діяльності слугує передумовою і засадами для професійного зростання, унаслідок чого через певний час «вчорашній» випускник ВНЗ може досягти високого рівня професійної компетентності.
Емілія Воронцова- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 13.04.2020
Місцезнаходження : Київ
Відгук на роботу.
Дуже цікава робота!
Валерій Колесніков- Кількість повідомлень : 33
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую, дуже цікавий матеріал предоставлений в секції.
Galina- Кількість повідомлень : 14
Дата реєстрації : 10.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую за оцінку!Валерій Колесніков пише:Дуже цікава робота!
Емілія Воронцова- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 13.04.2020
Місцезнаходження : Київ
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую!Валерій Колесніков пише:Дуже цікава робота!
Емілія Воронцова- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 13.04.2020
Місцезнаходження : Київ
Відгук на роботу.
Дуже актуальна та цікава тема.
Валерій Колесніков- Кількість повідомлень : 33
Дата реєстрації : 09.04.2020
Відгук.
Дуже актуальна та цікава тема.
Валерій Колесніков- Кількість повідомлень : 33
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Дякую за гарний матеріал
SafianikAndriy970- Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 10.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Тема сучасна , цікава і добре висвітлена!Admin пише:Катерина Миколаївна Красносельська
к.ф.н., доцент кафедри культурології
та кіно-,телемистецтва
ДЗ «Луганський національний університет
імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, УкраїнаТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕДІА МИСТЕЦТВА ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В СУЧАСНІЙ ХУДОЖНІЙ ПРАКТИЦІ
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Абсолютна згодна з думкою автора,що наша ключова компетентність – вміння навчатися постійно.Admin пише:Е.В. Воронцова,
науковий співробітник
відділу проектної діяльності ДНУ
Інститут модернізації змісту освіти»
[center]ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛЯ
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
Багато корисної інформації!Дякую!
matveeva75- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
Сторінка 2 з 3 • 1, 2, 3
Схожі теми
» СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 8. Сучасні агротехнології: тенденції та інновації.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
» СЕКЦІЯ 7. Прикладне матеріалознавство та інноваційні технології в автомобільній галузі.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 8. Сучасні агротехнології: тенденції та інновації.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
» СЕКЦІЯ 7. Прикладне матеріалознавство та інноваційні технології в автомобільній галузі.
Сторінка 2 з 3
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі