СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
+23
Ольга Ревякіна
skibina_lena
rapach
Индач
Syzova
Grigor
tatiana_dubina
Pavlo Demchenko
matveeva75
tut63
bondarenkoa348@gmail.com
Тетяна
Galina
chumakmike82
Валерій Колесніков
Ганна Антошук
popov1988
Evgenia1403
Beseda
Шиняєва Олена
Victor_Burdun
Nataliia Girenko
Admin
27 користувачів
Сторінка 3 з 3
Сторінка 3 з 3 • 1, 2, 3
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Цiкавi статтi!Так,кожну дитину треба зацiкавити до творчостi.Труд,який робиться своiми руками,це завжди гарно!В,роботи вкладуешь свою душу та iмоцii!
Дякую Вам за Ваши гарнi роботи та добре пiдготовленний матерiал!!
Дякую Вам за Ваши гарнi роботи та добре пiдготовленний матерiал!!
Индач- Кількість повідомлень : 4
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Дуже цікавий та пізнавальний матеріал, на сьогоднішній день є актуальним.
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Повністю згоден з автором статті! Вся робота зі здобувачами освіти не матиме жодного сенсу, якщо вони не зможуть оволодіти найголовнішим для кожного з них - вміти досліджувати, розвивати та удосконалювати на вимоги суспільства та часу!
bondarenkoa348@gmail.com- Кількість повідомлень : 19
Дата реєстрації : 10.04.2020
Вік : 28
Місцезнаходження : Листчанск
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Дуже цікавий та пізнавальний матеріал
Останній раз редагувалося: skibina_lena (Ср Квіт 15, 2020 11:41 am), всього регувалося 1 раз(-и)
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Роботи цікаві та корисні
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Декоративно-ужиткове мистецтво як елемент естетичного виховання учнів старшої школи на уроках технологій
Я вважаю ця інформація дуже цікава та змістова
Я вважаю ця інформація дуже цікава та змістова
skibina_lena- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Дуже актуальна тема. Згодна абсолютно з автором, що формування підприємницької компетентності є фундаментом для оволодіння певними конкретними навичками та знаннями, особливо важливими у наш час.Admin пише:[right][b]Бурдун Віктор Васильович
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Відгук на роботу.
Дуже актуальна та цікава тема.
Валерій Колесніков- Кількість повідомлень : 33
Дата реєстрації : 09.04.2020
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ МОДУЛЮ «КРЕСЛЕННЯ» В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Графічна підготовка завжди була "слабким місцем" в технологічній освіті, тому ця тема є надзвичайно важливою та актуальною. І тут перед вчителем стоїть важке завдання: в короткий термін вивчення зазначеного модуля навчити випускників вміти читати та будувати графічні зображення, розвиваючи при цьому просторове мислення, уяву. Тому в цій ситуації треба використовувати весь арсенал методів для досягнення цієї мети
Pavlo Demchenko- Кількість повідомлень : 5
Дата реєстрації : 07.04.2020
ТРУДОВОЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБОВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Цікава та важлива тема. Однозначно треба позбавлятися радянського досвіду, коли дітей з особливими освітніми проблемами ізолювали в спеціалізованих закладах. Трудова діяльність учнів в шкільних майстернях допоможе таким діткам відчути себе потрібними для суспільства, а в деяких випадках - це може носити навіть лікувальний ефект!!
Pavlo Demchenko- Кількість повідомлень : 5
Дата реєстрації : 07.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
[quote="Pavlo Demchenko"]Графічна підготовка завжди була "слабким місцем" в технологічній освіті, тому ця тема є надзвичайно важливою та актуальною. І тут перед вчителем стоїть важке завдання: в короткий термін вивчення зазначеного модуля навчити випускників вміти читати та будувати графічні зображення, розвиваючи при цьому просторове мислення, уяву. Тому в цій ситуації треба використовувати весь арсенал методів для досягнення цієї мети
Повністю згодна
Повністю згодна
Ольга Ревякіна- Кількість повідомлень : 11
Дата реєстрації : 09.04.2020
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Тема дослідження достатньо багатогранна, а значить і в певній мірі складна, позаяк компетентність вчителя трудового навчання та технологій передбачає вміння організувати проектно-технологічну діяльність учнів, в процесі якої вчитель сам повинен розуміти не тільки основи технологічного процесу, а й володіти прийомами математичних, фізичних та економічних розрахунків, вміти використовувати інформаційно-комунікаційні технології тощо. Ось і виходить, що вчитель трудового навчання має знати і вміти майже все! Тому шлях до професіоналізму вчителя трудового навчання та технологій є доволі складним
Останній раз редагувалося: Pavlo Demchenko (Ср Квіт 15, 2020 3:20 pm), всього регувалося 1 раз(-и)
Pavlo Demchenko- Кількість повідомлень : 5
Дата реєстрації : 07.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Очень важная тема. Спасибо за лекцию
Igoshin1488- Кількість повідомлень : 3
Дата реєстрації : 11.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Admin пише:Прохорова Т. В., Бурдун В. В., ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна,Декоративно-ужиткове мистецтво як елемент естетичного виховання учнів старшої школи на уроках технологій
Абсолютно згодна з авторами статті щодо необхідності формування національно-культурної свідомості у підростаючого покоління.
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Як на мене всі теми зараз дуже актуальні для нової української школи! Адже сьогодні Україні потрібен учитель XXI століття та нова школа по суті, а не за вивіскою. Діяльність такої школи неможлива без високої культури особистості вчителя. Для людини, яка зробила свій вибір на користь педагогічної діяльності, найбільш важливими є наявність педагогічних здібностей і можливість всебічного їх розвитку. Наші майбутні педагоги не дарма розвивають свої педагогічні здібності, так як сучасний ринок освітніх послуг зацікавлений у якості: мало знати свій предмет - необхідно бути неординарною особистістю, здатною на "суб'єктно-суб'єктні" відносини у ставленні та подачі навчального матеріалу.
96Ivan96- Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 11.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Згодна з думкою автора, що умовах загально-технічного навчання в центрі уваги є не сам виріб, а рівень самостійності й свідомості його виготовлення.Admin пише:Матвєєва Марина, магістр 1 курсу
спеціальності «Середня освіта. Трудове навчання та технології»
ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»,
м.Старобільськ, Україна
[center]ТРУДОВОЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБОВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
[
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Подяка автору за ретельно підібраний матеріал та цікаву статтю.Admin пише:Літовка Євген Юрійович
Учитель трудового навчання та інформатики
Лисичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4
м. Лисичанськ, УкраїнаПРОФЕСІЙНА КОМТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Ганна Антошук- Кількість повідомлень : 13
Дата реєстрації : 09.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Дякую !Цікаво!важливо!Потрібне!
matveeva75- Кількість повідомлень : 7
Дата реєстрації : 12.04.2020
Re: СЕКЦІЯ 6. Технологічна освіта в контексті Нової української школи.
Дуже доцільна стаття "ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ"
Шкода тільки що в багатьох ЗЗСО на заняттях мало приділяють увагу!
Шкода тільки що в багатьох ЗЗСО на заняттях мало приділяють увагу!
popov1988- Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 13.04.2020
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ МОДУЛЮ «КРЕСЛЕННЯ» В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Як на мене, найкращій метод перевірки знань це графічні роботи. За його результатами відразу зрозуміло, як добре учень знає теорію та може застосувати це на практиці.
rostiknichay- Кількість повідомлень : 10
Дата реєстрації : 10.04.2020
Дійсно, важливо навчати дітей бачити красиве!
[quote="Admin"]
Прохорова Т. В., Бурдун В. В., ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»,
м. Старобільськ, Україна,
м. Старобільськ, Україна,
Декоративно-ужиткове мистецтво як елемент естетичного виховання учнів старшої школи на уроках технологій
Inessa84- Кількість повідомлень : 3
Дата реєстрації : 11.04.2020
Сторінка 3 з 3 • 1, 2, 3
Схожі теми
» СЕКЦІЯ 1. Сучасна освіта: методологія, теорія і практика.
» СЕКЦІЯ 4. Тенденції розвитку професійної освіти: стан, проблеми, перспективи.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 8. Сучасні агротехнології: тенденції та інновації.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
» СЕКЦІЯ 4. Тенденції розвитку професійної освіти: стан, проблеми, перспективи.
» СЕКЦІЯ 3. Інформаційні технології в сучасній освіти.
» СЕКЦІЯ 8. Сучасні агротехнології: тенденції та інновації.
» СЕКЦІЯ 5. Актуальні проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти.
Сторінка 3 з 3
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі